Fix & trix en söndag


...Syrran var förbi och hängde lite på eftermiddagen, självklart så hade hon med sig världens gulligaste lillan. (Låne bebis så det inte blir några missförstånd här). Jag passade då verkligen på att gosas så mycket jag fick och kunde. Det krävs då inte särskilt mycket ansträngning för att få denna lilla tös att skratta, hur nöjd tjej som helst.
Tog mig i kragen och gjorde en synd, japp jag gled ner i regnstället och unnade mig några underbara minuter inne på solariet. Fasiken tänker jag när jag sitter och har beslutsångest, en enda liten solning måste ju vara tillåtet? Det är ju inte så att man missbrukar det alldeles och solar var o varannan dag. Nej då det är mest för att jag tycker det är så himmla avkopplande och sen är det lite lyxkänsla. Jag blir alltid att känna mig så pigg och glad efter att ha fått lite strålning på min hud haha. Hoppas att den riktiga solen behagar att kolla fram snart, annars vette katten. Har fått till en klippning med, och även fix med naglar, fötter och lite borttagning av generande hårväxt. Känner mig verkligen ovanligt fräsch för att vara en söndagskväll. Putte har varit stor kocken här i dag och ordnat med en ordentlig söndagsmiddag! Paltkoma...Ska snart åka och handla lite godis och sen hem och mysa ner sig i soffan tillsammans med kära vänner.



 
Gullunge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0