18:43






Hallåj där i det blöta, Kom nästan precis in efter att ha cyklat som en fartdåre genom regnet. Fick bokstavligttalat kasta av mig kläderna och på med sockor och myskoftan. Håller just nu på att sortera bland en hel drös bilder, festbilder, fina bilder, minnes bilder, kommpisar, familjen ja alla bilder jag knäppt av under senaste tiden. Hade ett så fiffig system förrut men det gick åt helskottan när det blev på tok för mycket bilder. Just nu så har jag 10 mappar med osorterade bilder som bara heter tjafs. Skulle verkligen behöva skicka iväg lite kort och få de framkallade. Men det är sånt dära "fix" som man inte riktigt gör någon gång. Det bara finns där som en liten tankte.. Ikväll blir det lassagne, jordgubbar och säkert lite glass. Funderar på om jag ska övertala b-friend att kolla på Twilight, ja jag vet att jag ligger lite efter... Det har varit ett himmla ståhej angående en filmen så jag är enormt sugen på att kolla in vad ståhejet menar egentligen. Nu blir det en varm dusch och sen lite lassagne på det. Får ta bilen ner till affären sen och inhandla efterrätten sen, är inte speciellt sugen på att ge mig ut i regnet igen. Jordgubbar, Mumms! Låter inte det helt underbart gott en fredag kväll med mys och film?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack flåååsen, i natt drömde jag att du hade lagt ut en ny presentationsbild på fejjan när du låg o visade tuttarna i ett skumbad, nämen anna tänkte jag då :) haha!

2009-06-13 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0