Sugar Rose.






Oohh, jäklarns vad jag har kärat ner mig i detta lack. Perfekt, enkelt att måla med och sitter som berg. Och hur läcker är inte färgen? Kan inte få nog av den 635 sugar rose! Har farit runt som en virvelvind i dag känns det som, kom precis in nu när det började ös regna och åska ute. Phhjuu. Ska ordna med lite tvätt, dricka en kopp kaffe sen bär det snart av igen. Borde kila förbi Gynning och skvallra lite. Måste nog göra ett byte av kläder med för det känns inte som om det är shorts väder längre.. och så verkar det som om jag lagt bort mobilen på ett toppen ställe som jag inte kommer på typiskt mig. Får sätta fart o leta igenom lägenheten nu så jag kan kila igen! Love Anna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0