Mixtape.






Eftersom det vägrade att sluta regna igår kväll så bestämmde vi oss för att mysa till det lite med en kärleksfilm, Nick and Norahs infinitie playlist. ( Samma kille som är med i juno). Åhh jäklarns det var en helt grym film! Jag är helt såld på Michael Cera! Han är den ultimata heta tönten som bara får en att bli hopplöst kär. Kan verkligen rekomendera den!
Nu så är det tisdag, jag är ledig och har redan avverkat ett lång pass Yogalates och på det en lång powerwalk i ett tätt duggregn, fast det gör mig inget att vara ute och gå när det regnar det känns skönt tycker jag. Jag känner mig mera levande då på något märkligt och kanske udda sätt. Anyhoo, nu blir det skönt med en lång dusch! Undrar vad jag ska hitta nu när jag är helt ledig idag? hmm något härligt måste jag nog unna mig. Later!



Kommentarer
Postat av: Fisen

Efter barcelona, så om 3 veckor ca :)

2009-07-07 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0