VACATION BABY!

TJOOHOO, Igår kväll när jag svischade hem så räknade jag ut att jag har två hela veckors ledighet framför mig! Göt mos!
Det är en välbehövd och välförtjänt liten mini semester vill jag lova. Skönt att ladda om och förbereda sig inför studiestarten osv. Ska köpa mig en ny kalender( på tal om studier), har varit ute och letat efter den perfekta lilla kalendern utan resultat.. Men jag tror att det blir några små resor nu under ledigheten och då får jag passa på att kika efter bättre utbud. Till helgen som kommer så blir det kräftfiske för hela slanten skulle jag tro! Och fram till det ska jag nog bara njuta, ska göra så lite som möjligt och bara det som faller mig in. Inga måsten inga tider att passa. Får se hur det går, haha. Men jag kan ju iaf försöka varva ner och sluta stressa runt som en galning. Längtar efter b-friend nu, kanske kikar förbi på hans jobb lagom tills han slutar i dag? hmm borde sätta lite fart nu fastnade med en hög med post och obesvarade mejl... Ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0