Sommardag.





I morse när jag vaknade trodde jag verkligen inte att jag skulle klara av att lämna sängen ens. Men efter lite åmande klev jag upp tog en dusch och cyklade ut till huset. Stannade på vägen och införskaffade mig lite tidningar att läsa i. Det har verkligen varit en kanon sommar dag, känner mig pigg och fräsch efter en heldag ute i huset. Har legat i solen hela dagen, läst, käkat glass, godis och god mat som mamma serverat mig. Gårdagkvällen blev hur lyckad som helst, började med några drinkar här hemma, sen fortsatte det hemma hos Gynning innan vi begav oss ut på staden där vi fortsatte med drinkar och mycket dans vilket mina fötter är vittne på idag, det känns som om det brinner under fotsulorna.
Kom tillbaka in  till stan för nån timme sen. Syrran kom förbi och umgicks lite och hade med sig gullungen Alina. Nu är jag helt färdig och redo att gosa ner mig i soffan med B-friend. Kvalitetstid kan jag lova. God natt. /Anna!



   
      






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0