Monday morning.

 





Goood morrn! Har precis snubblat in genom dörren efter ett Yoga pass och en lång powerwalk! Var riktigt härligt att komma igång tidigt en måndag morgon och känna att hela veckan bara kan bli bättre. Sitter och surplar på en kopp kaffe och kikar i Ikea katalogen, är på jakt efter ett högt bort, tänk bar bord. Har tänkt ha det + fyra höga stolar inne i rummet. fasiken vad svårt det är att komma på hur man vill ha det, jag har en liten aning men jag har beslutsångets över vilken färg det ska vara.. får överlägga lite med mig själv och b-friend innan det köps något. Måndag, ny vecka ny dag. Har lite ärenden i dag som ska uträttas innan vardagen börjar på riktigt from Onsdag, då skolan startar för mig. Nu kurrar det i magen, ska stoppa i mig lite frukost innan det bär av igen, Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0