Örebro och så vidare.

Hej där Måndag!

Vilken kanon helg det blev tillslut, sol, grillning, umgänge, road-tripp, lekar och vänldigt mycket hårdrock och luftgitarr.
Måste säga att jag har inte kännt mig så här utvilad och pigg på länge, det var verkligen en välbehövlig helg på "rehab" haha. Snacka om att jag endst har enorma i-lands bekymmer. Det största problemet just nu är nog vad jag vill ha för vårjacka? behöver nog ett par nya skor med, lite nya kläder överhuvudtaget skulle inte sitta fel. Får se om det inte blir en shopping tur inom kort när det trillar in lite nya kulor på kontot som är till för att brännas. Det är enormt lockande att gå loss på hela sommarsortimentet redan och införskaffa sig en hög med sommarklänningar. Sandaler, och lite nya väskor? jädrarns vad de spritter i shoppingnerverna nu. Lär ta och hejda mig.

Helgen då, I lördags var vi ute i Huset (hos Mamma och Pappa) Grillade och ägnade oss åt att putsa lite på Peggan, bytte däck (jag solade), tvättade bilen (jag solade) städade insidan, damsög och putsadefönstren det stor jag för. På kvällen blev det film, popcorn och vindruvor med bästisen. För att senare utvecklas till att bli en hårdrocks natt med träningsvärk som följd. 
Söndagen spenderades i Örebro, det bjöds på mat och spel. Som tradition på söndagar blev det mys med MarkiMark, chips, popcorn och kelande. Löffe fick liksom hela vägen hem sen. Ett litet arg sms kom efter ett tag. hahaa
Lite bild bevis som följd.



            









Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0