Cosmo, SATC and smoothie.







I morse när jag vaknade av att b-friends väckarklocka ringde kände jag mig mer död än levande. Det tog ett tag innan jag insåg att jag inte var bakis (hade varit nice att skylla på det). Det sved i halsen, huvudet värkte, näsan, ögen ja hela kroppen gjorde ont.. somnade om och vaknade en timme senare, fick en hej då kyss och sen insåg jag att förkylningen hade blommat ut riktigt ordentligt. Tog mig en stor härlig smoothie, bläddrade i cosmo och slog på SATC. Känner mig piggare nu och drömmer om gay-klubbar och annat härligt med glitter som huvudämne. Borde nog ta på mig skor och kläder och ta mig en lugn promenad snart. Frisk luft är den bästa medicinen tror jag. Ciao!




Kommentarer
Postat av: fanny

anna har du bytt nummer? tämkte ju kika över..pöss

2009-04-08 @ 21:27:05
URL: http://fyfaan.blogg.se/
Postat av: alex

haha "gayklubbar och annat häligt med glitter som huvudämne" :) du är inte klok!

blir frisk och krya på dig så kan vi kanske satsa på en fika när det passar?

puss!

2009-04-09 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0